امام جمعه موقت اردکان در خطبه های نماز جمعه این هفته اردکان گفت: کسانیکه می گویند همه باید مثل هم فکر کنند، بهتر است قرآن را بخوانند.

 حجه الاسلام سید اسمعیل شاکر با اشاره به تکریم و معارفه فرمانداران اردکان گفت: باید از خدمات و زحمات فراوان جناب آقای کمالی در کسوت فرمانداری تقدیر کرد و همچنین امیدوارم که فرماندار جدید نیز در انجام وظایف خویش موفق باشد و در این مسیر همه مسئولین باید با تعامل و همکاری، در پیشبرد برنامه ها ایشان را مساعدت کنند.

امام جمعه موقت اردکان با اشاره به لزوم پرهیز از افراط و تفریط در همه امور افزود: کسانیکه میگویند همه باید مثل هم فکر کنند، قرآن را بخوانند و ببینند که قران می فرماید ما شما را مختلف آفریدیم و این یک امر طبیعی است.

وی ادامه داد: دیدگاه ها و تفکرات افراد متفاوت است اما مهم این است که همه در چارچوب نظام کار می کنند.

حجه الاسلام شاکر سپس تاکید کرد: ممکن است یک فرد یا یک گروه، کسی را بیش از دیگری دوست داشته و به او ابراز علاقه کند و این امر به هیچ عنوان ایرادی ندارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جناب آقای اسماعیلی همانگونه که در صحبتهای خود در مراسم معارفه نشان داد، به مسائل شهرستان اشراف دارد.

گفتنی است فرماندار اردکان نیز در مراسم نماز جمعه این هفته حضور داشت.

همچنین فرماندار اردکان روز جمعه  از بازارچه نوروزی شهر اردکان نیز بازدید کرد.

در این بازدید یک ساعته، حیدریان مسئول بازارچه نوروزی، توضیحاتی پیرامون مسائل و مشکلات این مکان ارائه نمود.

فرماندار اردکان ضمن تاکید بر لزوم بهره گیری از چنین مکانهایی برای معرفی پتانسلیها و داشته های اردکان در همه بخشهای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، بر ضرورت رفع مسائل و مشکلات موجود تاکید کرد.

گفتنی است بازارچه نوروزی اردکان، در ورودی این شهر از سمت تهران واقع شده و روزانه پذیرایی مسافرین نوروزی و میهمانان شهر اردکان است..


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا